sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

En kaipaa kesäiltoja, en edes niitä ikimuistoisia

Moips :)
En oo aikasemmin saanu tartuttua hommaan, ku oon leijunu pää pilvissä koko edellisen päivän....   :------)

Kaikki alko Saaristo Openissa. Vesterinen veti hyvän keikan ja kun ne lopetti olisin halunnu pyytää nimmarin. Kysyin sitten yheltä pokelta, voiko se käydä pyytämässä Teron mun ja mun kaverin luo, mut se sano ettei se kehtaa uudestaan häiritä sitä ja käski meiän odottaa siel reunassa aidan vieressä, jos Tero tulis siihen... Sit ootettiin ainakin viis minsaa, mut nähtiin kaikki muut bändin pojat paitsi Tero itse. Sit se sama poke tuli meiän luo, ja sano ettei se nähny Teroo missään. Mua alko naurattaa, ku se oli sit kuitenki käyny ettii sitä (lieneekö mun surkee ilmee.... :-----D) ja sit se lähti sinne aidan taakse.
SITTEN ihan hetken päästä itse Tero Vesterinen kävelee sen bändikavereitten luo ja sit se sanoo niil jotain. Sit se kattoo mua ja mun kaverii ja lähtee tulee meiän luo, mä olin ihan innoissaan :-----D Sit saatiin kuvat ja nimmarit ja se jutteli meiän kaa joku viis minsaa ♥ Hyvä et kehtasin pyytää silt pokelt, muuten ois jääny Tero näkemättä... Se oli kyl niin siisti hetki, yks siisteimmistä mun elämässä!




Jes jes, minä ja Tero Vesterinen ♥

Nimmari, jonka liimasin heti päiväkirjaan talteen ♥


Apulanta esiinty puolelta yöltä ja siit sain pari lähes laadukasta kuvaa...



Päivän biisi (jostain kumman syystä....) hiihtelee taas Vesterinen-teemoissa... Ei mulla nykyään mielessä mitään muuta ookkaan... ;)



Aivan loistobiisi. Ja hieno livenä. Aivan tyrmäävän hieno.

Koska tulin kotiin viime yönä kahden maissa ja nukahdin kolmen aikaan, heräsinkin tänään vasta yhdeltä. Koko päivä kului kaikkeen epäjärkevään... Siirsin kuvia koneelle ja katoin samalla Serranoja... Illalla kiersin kotona ja otin muutaman räpsyn.


Miten niin tästä näkee, että on vähän kirjoiteltu? Harmaat sivut kertoo, mihin saakka on tekstiä...

The owls are not what they seem ?




Ja otin mä kuvan mun hienosta paidasta (joka on ollut siitä asti päällä kun tulin kotiin), jonka ostin edellispäivänä :----D

Huomaa H&M:n pinkit shortsit (edellinen postaus) ;)

Takaa tämän näköinen... Lauantain esiintyjät Apulannasta Vesteriseen, kaikki muut nähtiin paitsi Kotiteollisuus... :)

Näihin kuviin ja tunnelmiin päätän tämän postauksen, jonka aloitin eilen ja lopetin tänään... :)

Peace &
♥: Noora

Henkisesti olen ehkä tuolla jossain... Ette varmaan arvaa kuka olisi mukana ;) ♥

~

Ei kommentteja: