tiistai 26. maaliskuuta 2013

Somebody left the gate open, you know we got lost on the way

Pitkästä aikaa täällä :)

Ylppärit on vieny yllättävän paljon aikaa viime aikoina, vaikken oikeen oo joutunu kunnolla mitään lukemaan... Nyt lopullisia tuloksia odotellessa on aikaa...
Pian alkaa koulullakin koeviikko ja mulla on yli viikko vapaata, kun on yks ainut koe kutospalkissa (koska en mene kemian kokeeseen...) ja ajattelin siis ens viikolla myös pipahtaa vaihteeksi junalla Helsingissä : D Sehän nähdään...

Olen nyt viikkojen ja kuukausien ajan keränny kuvia puhelimeen, joten täältä pesee kuulumisia :)

Torstaina viimeinen päivä helmikuuta olin Vesterisen keikalla Apollossa, sitä ennen olin ollu muutamaa viikkoa aiemmin Helsingissä levyjulkkarikeikalla, johon voitin liput... Se oli siis penkkareita edeltävänä iltana, ja aamulla oli vähä väsyny fiilis vaik keikka alkokin jo puol kymmeneltä : D Mutta Apollon keikka oli siis torstaina vasta myöhään illalla (onneks mulla ei oo koulua perjantaisin...) ja sain nimmarin levyyn ja kenkiin! Onneks keksin tän loistoidiksen ajoissa ja keikka oli entistäkin parempi kun olin ihan täpinöissä... Ihmisiä oli aika vähän, joten irtos helpot 'eturivin paikat'  ja otin joitain kuviakin. Lopulta lähtiessä otin mukaan myös settilistan ja keikkajulisteen, jotka koristaa nyt mun huonetta :)


Kävin myös ensimmäistä (ja viimeistä) kertaa luistelemassa tänä talvena, ja viihdyin kentällä yksin yli puol tuntia vaik jalkoihin sattu ja jää oli pelottavan kuoppaista, ylitin kyl itteni : D


Lisäksi kännykästä löyty paljon random kuvia kuorista ja hiustyylistä... Värjäsin hiukset muutama viikko sitten ja nyt ne on vielä astetta tummemman ruskeet ja punertavammat :)

Glitterin pinkki pääkallokuori! Ja iiiihana BikBokin paita ♥
Värjäyksen jälkeen :)
Hiukset ja silleen....
Paita - Zara
Farkut - GT
Sormus - GT

Sitten yks paras juttu, mun paketti tuli Kiinasta Suomeen! Tilasin Mini In The Boxista yli 45 € kaikkee eletroniikkasälää ja sain nopeamman ilmaisen toimituksen... Tosin jouduin vielä maksamaan ALVin ja tullauksen nyt siihen päälle, mut tavaran hintaan ja laatuun nähden ei nyt oo mikään kauhee ongelma : )

Luulin ettei se tulis, mut tuli kuitenkin! :)
Sälää! Kaikki ei oo ihan näkyvissä, mut siinä suurin osa :)
Tilasin neljät kuoret iPhoneen, kolmet iPod touchille, kaks male to male (aux) -johtoa [liila ja sininen], sinisen laturipään auton sytkäriin, kolme suojakalvoa iPhonelle, yhden Jack Plugin, jonka sain oranssina, yhden halvat, mutta hyvät 'iPhone-kuulokkeet', Ninjakani-pussit ja kätevän iPad-kotelon :)
Printtikuoret n. 2,10 €/kpl ja kiiltävä 2,40 € :)
Vihdoin sain kuoria myös iPodiin! Suunnilleen 2,5€/kappale ja iPhonen pöllökuori oli kaikkein kallein (3 €) : D
Kuoria :)
Ihanat pussukat : ) 2,75 € /kappale, ja noi oli paljon isompia ku luulin!
iPad-tasku, josta mulla ei ollu kuvaa :) Noi taskut on kätevät tuolla takana, ja oon tyytyväinen tähän tilauksen kalleimpaan tuotteeseen, mulla tämä siis mustana.

Asuistakin olen ottanu kuvia viime aikoina ja kuoret on vaihtunu melko tiuhaan tahtiin :)

Toppi - BikBok
Farkut - GT
Kaulakoru - Kalevala
Mekko - Cubus
Villatakki - Only

Hankinnoissa on mun mustan peplum-hameen uus kaveri, valkoinen pitsinen peplum-paita, jonka ostin viime lauantaina tavallisen valkosen topin lisäksi Skanssista :)

Peplum-toppi - Lindex
Valkoinen toppi - Cubus

Tänään illalla puolestaan innostuin tekemään kynsille pitkästä aikaa jotain... Niistä tuli melko keväiset ja todella epämääräsen väriset :)



Huomenna mulla on viimeinen kemian tunti ja lyhyt päivä (9.45-11.00), joten nautin vielä hetken
leffasta To Rome with Love... Aina kun katon jotain mikä liittyy Roomaan, mul tulee koko ajan enemmän ikävä takasin... Pari kaveria on lähdössä matkalle viikon päästä (ja oon tosi kade etten ite voi lähteä myös takasin Roomaan) ja toivon et hekin nauttivat yhtä paljon kun ite nautin vuosi sitten :)


Vuoden päästä olenkin sitten siinä tilanteessa missä muut on nyt, ja tiedän minne haluan hakea opiskelemaan... Tiedän kyllä sen nyt jo ja oon siitä kiitollinen :)
Kirjotukset oli mun osalta ohi jo viikko sitten maanantaina B-ruotsin jälkeen, mut nyt voin lopulta huokasta helpotuksesta kun koko ylppäri-rumba on nyt tältä keväältä ohi. Syksyllä sitten olenkin varmaan kirjottamassa ensimmäistä ja ainutta reaalia... 

Toivon paljon onnea kaikille tulosten kanssa, kunnes ne muutaman kuukauden päästä tulee :)


Päivän biisi ja otsikko :)

~

Ei kommentteja: